Jak schudnąć w udach

Każda kobieta chce cieszyć się smukłą oraz piękną sylwetką. Szczupłe uda to marzenie każdej kobiety dbającej o swój wygląd. Niemniej wiele kobiet mimo wielu starań jest zadowolonych ze swego wyglądu. Jak szybko schudnąć z nóg?

Piękne i smukłe uda to marzenie każdej kobiety dbającej o swój wygląd. Często zdarza się, że mimo ciągle stosowanych diet oraz intensywnych ćwiczeń wiele pań nie jest zachwycona swym wyglądem. Wiele kobiet często zastanawia się jaki uprawiać sport, aby mieć umięśnione, smukłe i zgrabne uda. Otóż niezwykle ważne jest skuteczne spalanie tkanki tłuszczowej poprzez uprawianie sportu. Decydując się na aktywny tryb życia trzeba
pamiętać o tym, że aby uzyskać oczekiwane rezultaty należ dobrać odpowiedni rodzaj ćwiczeń, wpływających korzystnie na poszczególne partie ciała.

Jak skutecznie schudnąć z ud? – kilka sprawdzonych porad.

Każda partia naszego ciała, aby była odpowiednio wyrzeźbiona wymaga włożenia w to znacznego wysiłku fizycznego. Jak schudnąć w udach? – to pytanie zadaje sobie każdego dnia wiele pań często zniechęconych nieskutecznymi dietami i zmęczonych mozolnym wysiłkiem fizycznym. Nigdy nie należy się poddawać, gdyż istnieje kilka sprawdzonych sposobów na smukłe uda. Aby były one pięknie wyrzeźbione i umięśnione należy wykonywać sprawdzone ćwiczenia na wyszczuplenie ud. Są one niezwykle proste w wykonaniu a ich regularne wykonywanie czyni cuda. Jednym z najprostszych ćwiczeń na zgrabne uda są poprawnie wykonywane przysiady. W tym celu stajemy w szerokim rozkroku, ręce opieramy na biodrach, a następnie robimy skłony. Aby te ćwiczenia na uda przyniosły efekt należy je wykonywać każdego dnia po pięć serii po dwadzieścia przysiadów za każdym razem. Drugim skutecznym ćwiczeniem jest unoszenie miednicy. Aby wykonać poprawnie to ćwiczenie należy położyć się na podłodze na plecach, ręce ułożyć wzdłuż ciała, kolana ugiąć, a następnie powoli unosić i opuszczać miednicę. Ćwiczenie to należy wykonywać przez pięć minut, po czym zrobić sobie dwie minuty przerwy i ponownie powtórzyć serię ćwiczeń. Niezwykle skuteczne jest też unoszenie nóg tyłem czy prostowanie nóg tyłem. To tylko niektóre z propozycji ćwiczeń na mięśnia ud. W celu zmobilizowania się do regularnego ćwiczenia warto ułożyć sobie odpowiedni plan treningowy.

Plan treningowy – istotny element mobilizujący do ćwiczeń.


W celu regularnego wykonywania wybranych ćwiczeń warto sporządzić odpowiedni plan treningowy., który powinien zawierać wszystkie niezbędne informacje takie jak: rodzaj wykonywanego ćwiczenia, zakres wykonywanych powtórzeń, intensywność z jaką ćwiczenia będą wykonywane, czas przerw między kolejnymi ćwiczeniami oraz czas całego trwania treningu i jego częstotliwość. Rozpoczynając przygodę z uprawianiem sportu może okazać się, że stworzony przez nas plan jest zbyt ambitny. Jeśli okaże się, że brakuje nam czasu sił na wykonywanie bardzo intensywnych ćwiczeń, wówczas warto zmodyfikować plan i dostosować go do swoich indywidualnych potrzeb oraz możliwości. W przeciwnym razie powstaną zakwasy i szybko zniechęcimy się do wykonywania ćwiczeń. Właściwy plan, obok diety niskokalorycznej oraz konsekwencji w jego realizowaniu stanowi gwarancję sukcesu.

Jazda na rowerze – idealny sposób na umięśnione uda.

Odkładanie się tkanki tłuszczowej w okolicach ud oraz brzucha spędza sen z powiek wielu kobiet. W jaki sposób można się go pozbyć? Otóż idealnym sposobem na wyrzeźbienie ud jest jazda na rowerze pływanie, czy bieganie. Otóż rowerowe wycieczki są jednym z najprzyjemniejszych a zarazem najskuteczniejszych sposobów na piękne i młode ciało. Pomagają one szybko schudnąć, wyrzeźbić nogi oraz wzmacniają serce. W czasie jazdy rowerem wzrasta sprawność naszego kładu mięśniowego, oddechowego oraz krwionośnego. Jest to idealna forma aktywności fizycznej dla osób chcących zadbać o kondycję fizyczną, dobre zdrowie, a przy okazji pozbyć się nadmiaru tkanki tłuszczowej. Otóż jadąc wolnym tempem około 15 km/h, to w ciągu godziny spalamy aż 300 kalorii. Zwiększając tempo do 20 km/h można pozbyć się już 600 kalorii, a wybierając teren wyboisty, nawet do 700 kalorii. Co więcej jazda rowerem jest skutecznym sposobem na walkę z uporczywym cellulitem.
Decydując się na uprawianie jakiejkolwiek dyscypliny sportowej zawsze musimy pamiętać o tym, że wymarzony cel osiągniemy tylko wtedy, gdy będziemy konsekwentni w działaniu. Dlatego też niezwykle ważna jest motywacja oraz samodyscyplina.

oblicz-bmi Autor

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *